Hua

Vad tiden går fort, det säger jag nästan varje gång jag sätter
mig vid datorn. Men det har blivit ett uppehåll i bloggandet.
Jag har helt enkelt prioriterat andra saker, helt enkelt familjen.

Jolene har kommit in i någon sväng på nätterna då hon vaknar typ, 2-4ggr/tim,
så jag är som ett kryss vissa mornar.
Men nu i några nätter har det varit lite bättre, kanske den nya nappen
har gjort lite susen och att Jolene kommer in i smakportionerna bättre
eller att vi ser till att hon rör sig lite mer innan sängdags.

Ja orsakerna kan vara många, det är som en rebus att lösa ibland
och det är bra tufft när jag inte sover.

Men sju månader har lilla hjärtat hunnit blivit och det är så roligt
och ge henne smakportioner.


Ny inköpt jacka och moonboots, så fin du är mitt lilla hjärta


Kommentarer
Postat av: Isabella

Men hon är ju alldeles för go. Vad hon är söt :)

2009-09-21 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0