Tofflor, tossor och sång

Igår invigde jag det nya våffeljärnet, vi har haft
en likadant förut. Men det våffeljärnet råkade
jag bränna sönder på spisen efter första gången.

Så kan det gå, de som var med och käkade var
mammorna i föfäldragruppen och deras små gulliga
barn och så jag och Jolene. Det var så mysigt att
se alla barnen ihop att jag bara mös. Men vad tiden
går fort, så fort sista våfflan var gräddad så hade tiden
runnit iväg och det var dags att nanna och gå hem för
mammorna.

Nästa gång vi ses tjejer så blir det glögg och peppar-
kakor ;-).

Igår invigde jag nya vagnsdelen också, så vi tog en liten promenad
och sen var det dags att gå hem och rensa lite i köket, och sen 
dök Annika upp. Jag har börjat träna min röst så hon hjälper
mig med det. Fast vi fick många skratt igår, för Jolene sjöng
högre än oss.


Nellie, Hedda, Jolene (på bild), Viggo, Lucas och så mamma Annika 


Sång på gång, en behöver träna rösten ;-)


Kommentarer
Postat av: Håkan

Oj vilka glada knoddar:)

2009-10-14 @ 10:46:45
Postat av: Sambo/pappa/städare/mattant/chaufför/fotograf

HAHA.... det förra våffeljärnet som du råkade elda upp.... jo det glömmer jag aldrig...

Men kul att ni hade kul igår. Massor av kärlek och pussar

2009-10-14 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0