1:a advent!

Julpynt och stök, och det är mer åt det stökiga hållet
hemma just nu. Jolene har börjat äta mer och mer själv,
så mamma och Jolene är nerkletade med mat överallt. Precis
som det ska vara. Jag tänker försöka att inte vara en
mamma som inte tål lite matrester här och där. Jolene
tycker det är så kul att äta själv. Det är ju trots allt en 
övergående fas. Fast jag kände mig inte så snygg
när jag gick ner till förrådet idag, med gröt på t-shirten,
tomatsås, spaghetti bitar på de vita mysbyxorna mixat
med blöjsalva och så givetvis inte duschad för dagen.
Men Jolene var ren och finklädd, vilket jag snabbt påpekade
för killen som jag mötte i trappen.

Men i en drömvärld ser jag så här snygg ut fräsch ut, när
jag är hemma och pysslar inför julen. Gör inte ni det ;-)?


Fotograf:
 

Kommentarer
Postat av: Maria BIV

Vilken JUL-pingla!!! :-)

Haha, du har så bra inställning du! För matkladd tillhör småbarnslivet vare sig man vill eller ej!

Hoppas ni hade en mysig 1:a advent!

Kram

2009-11-29 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0