Nästa år!

Iiiiii, va är det sant!...jo det är det.
Tänk att i mitten på Januari så sitter
jag i skolbänken igen på universitetet.
Sista kursen. Planerad 2. Gud vad tiden
gått fort och vad mycket som har hänt.

Henkan ska vara hemma och vara pappaledig
medan jag lär mig nya saker. Det ska faktiskt
bli kul att gör lite annat inom en snar framtid.
Jag är glad att det inte är imorgon, för då hade
jag tyckt att det varit alldeles för nära. Nä först
ska jag fira jul och nyår och sen kan jag börja 
räkna ner.....

 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad kul du kommer få, en riktigt bra kurs faktiskt :) Jag önskar jag kunde få ett jobb tills dess så skulle jag ha något att se fram emot

2009-12-03 @ 09:44:56
Postat av: Annelie

Håkan, du är välkommen att bara sätta ditt den;-)

2009-12-07 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0