Henkan fyller idag!

Min sambo fyller idag, ja det är två timmar kvar till
midnatt :-). Så släkten var på besök, man inser att
det börjar bli många småkusiner nu, speciellt när
de alla vill spela piano samtidigt.


Små kussarna spelar piano


Farmor och Jolene

Jolene valde att somna trots att det var mycket ljud och piano pling.
Henkan kockade och gjorde i ordning tacos och det var
jättegott, sen drog han iväg på 50-års kalas och jag tog hand om disk,
badade och nattade Jolene. Gäsp nu börjar jag bli trött, ska väl
stoppa mig själv i säng. Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Henkan

Att du finns är den bästa presenten älskling! Att vi har fått vår underbara dotter är som att fylla år varje dag!

Älskar er!

PUSS

2009-08-20 @ 09:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0