OJOJ!

Jag hade visst en läsarskara, men de har försvunnit
och några få glada själar hänger sig kvar, tack för visat
tålamod. Jag får riktigt aldrig någon tid att sätta mig.

Och så är inte inspirationen på topp, när man är konstant
dödstrött. Ja jag vet, himla tjat om min sömn. Men jag kan
berätta något postitivt om den. Jolene har börjat sova bättre :-)
vi har ändrat lite rutiner så nu somnar vår lilla prinsessa kl 20.00
och vaknar oftast till efter fyra till fem timmar. Och det
är ju bra för henne, men sen blir det inte mycket sömn resten av
natten till min stora förtret :-(.

Visst kan jag lägga mig klockan åtta som henne, men jag somnar inte
förrän vid tio eller elva, det vänder väl någon gång :-).

Men nog om det, idag har jag varit och shoppat lite dukning
till dopet på lördag den 10/10-09. Och visst blir det rosa.
Tänk att jag fastnar lite i det rosa träsket emellan åt.
Fast det blir svart och vitt också.

Dopklänningen blir lite vintage ;-), min svägerska och hennes
syster har använt den och så mina två gudbarn. Den är så fin
och jag tycker det känns väldigt speciellt att klänningen har lite
historia bakom sig, som Jolene också få vara med i.
Nu längtar jag till dopdagen att träffa släkt och vänner som
är med och delar denna dag.

Grattis Malin som fått en liten Tea idag, hon var jättesöt
på bilden du skickade.


Dopklänning

Kommentarer
Postat av: Maria BIV

Den där klänningen var ju jättevacker!!!! Va fin hon kommer att vara på sitt dop!



Kram

2009-10-09 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0