Allt möjligt!


Promenad till Wadköping

Här testade jag kameran, den är inställd på naturlandskap, och
nog tror jag mig se att löven syns lite tydligare och att detaljerna
är mer tydliga med den inställningen. Hur som helst, det har bara
varit och njuta de dagar som varit soliga den här veckan, helt
underbart mot de tråkiga småduggande dagarna.

Jag och Jolene var på vag att möta upp Bettina och hennes son
Jonathan, och så deras söta valp Bandit. En Chihuahua som är så fylld
av energi.

Bandit och Jolene bekantar sig med varandra


Massage av Jonte

Att ryggen blir som ett kryss när jag går och bär på min lilla dotter
som bara väger 9.5 kg, det är nog inte så konstigt. Jag är dålig på
att komma ihåg hållningen också. Jag borde börja dansa igen, för då
kommer det med automatik. Jag hade turen att få ett presentkort på
en massage av min sambos bror i födelsdags present i somras, som
jag utnyttjade i början på veckan. Gissa om jag hade en miljon knutar
överallt. Han är så bra på att ta i så att det gör ont/skönt, efter tre
dagar så känner jag mig riktigt bra i ryggen. Jonte som är en fotbolls
fantast kombinerade nytta med nöje. En match gick på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0