Sonia Rykiel

Såg i fönstret på H&M att en känd designer med tilltalsnamnet
Sonia Rykiel gästspelar på företaget. Jag kan lätt konstatera 
att jag hänger inte med längre, vem är det? Tänk att jag har
blivit sådan sen Jolene föddes.

Samtidigt inser jag att visst har jag koll, men inte på vuxenkläder
utan till Jolene, har helt enkelt bytt fokus. Precis som det ska vara.

 
Vem är Sonia Rykiel, denna film kanske kan göra er klokare. 
Är det bara jag som inte har koll?

Ja och precis som det ska vara, så är Jolene på det mesta hemma.
Så detta inlägg blir kort, för min lilla dotter har pillat bort mellan-
slags tangenten.


Tangentbordstekniker sökes!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag har alltid undrat hur det ser ut under just mellanslagstangenten :) Så tack Jolene för detta :)

2009-12-07 @ 09:56:34
Postat av: Annelie

Haha, inget ont som har något gott med sig :-)

2009-12-07 @ 10:55:42
Postat av: Håkan

Den lilla plastbiten är väl bara att trycka dit igen.

Stina gjorde det flera gånger, kanske snart Heddas tur:)

2009-12-07 @ 11:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0