Jolene sex månader och två dagar :-)

Oupps vad tiden går, tänk att i början när jag började
amma så längtade jag till den dagen som skulle komma
när jag kunde börja trappa ner. Och så har den kommit och
inte vill jag sluta amma, det är ju så bekvämt och mysigt.

Fast lite fördelar finns det ju också, jag blir ju lite friare.
Men som det är nu så vill vår tjej inte äta gröt och vällingen
som jag har provat i tre dagar vart det tvär nej till idag.

Tålamod, och det har jag i massor, är ju bara lite orolig
att mjölken inte ska räcka, fast det verkar det ju göra.

Har köpt hem en massa smakprover, men hade tänkt
att få igång gröten eller vällingen, men jag får väl
lägga om strategi.

Hur som helst så har vår lilla tjej blivit sex månader plus två dgr.
Vad tiden går fort, kan de inte får vara så här goa ett tag nu och frysa tiden??


Jolene älskar sin underläpp


Little Miracle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0