40 års-party


Peppe i sin trädgård, födelsedagsbarnet

Peppe hade 40 års-party, Jag, Jolene och Henkan kom dit.
Och vi hade jättetrevligt, min sambo drog ganska tidigt då
han skulle upp på Slottsfesten. Min tanke var att jag skulle
sjunga en truddelutt för Pernilla men om det var modet eller
om jag inte tyckte att högtalarna var tillräckligt bra, det kan jag
inte svara på. För ingen sång blev det. Men kul och roligt var
det. Men jag antar att de andra hade ännu roligare när vi gick
vid elva tiden och partade på, och jag fick lugnt gå hem och
lägga mig i sängen och tänka att snart kan jag också parta.



Party klädd

Fast det är inget i hela världen som jag skulle vilja byta ut
den här tiden, för är det nått jag kan så är det att parta och
det har jag gjort några ggr i mitt liv.


Favvo Billy

Dagen efter så fyllde Peppe 40 och då tog jag med några
bullar till hennes stall, vi tog en ridtur. Min första på över
ett år. Min Favorit häst Billy som är på bättringsvägen
som är så fin och ser mer levande ut än på länge.
Han har nått som heter Cushingsyndrom vilket innebär
tror jag att han har en godartat tumör på binjurarna eller
hypofysen. Men äter idag medicin mot Parkinson, hm
tur att djur och människor kan äta samma medicin,
fast då för olika sjukdomar.


Hip hip hurra

Ridturen var underbar det vart en härligt kväll och dofterna
från marken var helt fantastiska.

Kommentarer
Postat av: Peppe

Hej vännen!



Vilka fina kort! Hade du träningsvärk dagen efter;)

2009-08-04 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0